מדיניות משלוחים
ביצוע ההזמנה
לאחר ביצוע ההזמנה של הלקוח יועברו כל הפרטים אל החברה .
רק לאחר בדיקה מעמיקה כי כל הפרטים של הלקוח תקינים : פרטי הלקוח וכרטיס האשראי החברה תוכל לבצע את ההזמנה .
במידה ולקוח מסר פרטים כוזבים החברה רשאית לא להכיר בעסקה ולא תיהיה מחוייבת ללקוח בשום תנאי .
אספקה
החברה מתחייבת לספק את המוצר עד 4 ימים עסקים (שישי שבת / חג לא נחשב ) לחברת המשלוחים .
** כפוף לאיזור החלוקה .
**יעדים חריגים עד 7 ימי עסקים
ללקוח יש בחירת אפשרות לביצוע אספקה .
משלוח עד בית הלקוח בעלות 40 ש"ח
משלוח חינם מעל הזמנה של 600 ש"ח
או איסוף עצמי (דמי טיפול) 10 ש"ח
משלוח מוגבל ל 20 ק"ג למעט מצברים (פרטים בטלפון)
אחריות
כלל המוצרים מגיעים חדשים באריזה מקורית ע"י הספק / יצרן
בפרטי המוצר מצויין זמן האחריות של כל חלק ע"פ חוק משרד התחבורה למעט אם בהרכבה הייתה רשלנות .
האחריות ניתנת ע"י היצרן / ספק ולא ע"י אוטו הייטק סרביס
לא תינתן אחריות על מוצר שהורכב לא כנדרש או שנשבר או נסדק כתוצאה מהרכבה.
ביטולים והחזרות
לקוח רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק "הגנת הצרכן"
לקוח רשאי לבטל את העסקה עד 14 יום מקבלת המוצר .
ניתן לבטל את העסקה בע"פ בטלפון 08-6528787
בוואצאפ 054-4200304
או במייל otos2301@gmail.com
ההודעה תכלול את פרטי הלקוח ומספר ההזמנה .
בביטול עסקה שלא עקב מוצר פגום , אי התאמת המוצר או אי אספקה במועד הנקבע -
תיהיה רשאית החברה לגבות מהרוכש 5% מערך הרכישה או 100 ש"ח הנמוך מבניהם .
החזרת המוצר תיהיה באחריות הלקוח .
המוצר יוחזר רק באריזתו המקורית ואחרי אישור מנציג/ת השירות .